Friday, August 31, 2012

Himmelsk #100

Heisann,
kjære himmelske venner, etter at min forrige PC krasjet rett før 8 ukers ferie, har jeg ikke hatt anlending til å delta i Petunias himmelske ukesferd - før 100 gangers jubileet. Yippy og hurra.

Med ny PC og operativsystem har det tatt sin tid. Men tro meg: Jeg har savnet alle de flotte bidragene.

Siden sist har jeg vært 5 uker i Michigan, USA. Fra slutten av juni til begynnelsen av august. Bilde er i fra 4. juli, USA sin nasjonaldag. Da var vi på utendørskonsert med fyrverkeri som avslutning. For 4. gang i Saint Joseph, Michigan.


Dernest hjemme i Oslo 3 dager - Her i fra Grünerlökka


... før 1 uke i Provence, syd i Frankrike.


Så ble det en uke i norske fjell og fjorder.













Tilbake til Oslo og sommerhuset. Her trener F-16 flyverne seg til lørdagens 100-års jubileum, sett fra sommerhuset fredag ettermiddag.

Det ble noen GB med bilder - flere 1000.
Om du er på Facebook, kan du finne noen i mine album der

Andre herlige bilder finner du her

PS. Dette innlegget er skrevet rett inn på Blogspot. Vet ikke hvordan resultatet blir...

10 comments:

amo sin blogg said...

Nydelege bilder !

Maria said...

Underbara bilder!
Trevlig helg!

joy said...

Borte bra, men hjemme best. Vakre bilder!

Rimkogeren said...

Tor Å's computer
gik hen og fik nøkker.
Til sidst gik den helt i stykker!
Men nu er der ingen grund til klage,
for på bloggen er han atter tilbage.

Hilda R.B said...

Nydelige bilder!
hilda

Refleksjon på livsvegen said...

Så flotte bilder B-)
Passa godt med fyrverkeri i anledning 100 Himmelske utfordringar ;-)

AnneKa said...

Det var litt av en rundreise :)
Takk for at vi fikk være endel av den med disse himmelske bilder :)

Vilt og vakkert said...

Heisann! Ser dere er på reisefot titt og ofte. Her har det vært mest jobbing med barndomshjemmet som nå huser 10 personer hvorav seks studenter og fire fisker, to katter, to fugler og en hund - rene dyrehagen også ;:OD)
MEN nå er det på tide å sette kursen vestover snart. Gleder meg veldig siden det er upløyd mark for meg!

Ha en fin høstuke!

Wenche said...

Oyoy, som du har fartet i sommer...men når jeg tenker over det..har visst jeg også det..men ikke så lenge om gangen - da jeg må jobbe litt også ;0) Hehe

fifa-coin said...


As well as people, our own purposes, it can be more difficult than that. You could observe that Marlene is a beast in some manner, which she actually is ready to wipe out a youngster regarding a thing. It is like, is any better than Joel really does? You could reason that everyone is selfish in this tale, or even everyone is nonprofit. It just kind of is determined by your viewpoint.Inch The Things You May Deal with Automatically, the one matter We have most often observed individuals talk about as a defect within the last of Us can be Ellie's inclination for you to periodically do items that look as if they ought to alert enemies for you to your ex presence.
Buy fifa coins

Cheap fifa coins